Boelskifte advokater 

Som en integreret del af advokatkontoret administrerer vi andelsbolig- og ejerforeninger.
Hver boligforening har tilknyttet en daglig administrator, der er ansvarlig for den daglige drift, herunder bogføring, betaling af regninger, overdragelse af lejligheder mv. 
Endvidere har foreningen tilknyttet en advokat, der løbende rådgiver foreningen om fx ny relevant lovgivning, forslag til fx omlægning af lån.

Endvidere kan bestyrelsen anvende advokaten som juridisk sparringspartner i de løbende tvister, der altid kan opstå.
Som specialiserede advokater bliver foreningerne endvidere bistået i for eksempel byggesager, i overvejelser om etablering af taglejligheder, om opløsning af andelsboligforeninger, justering af vedtægter i relation til ny lovgivning mv.

Det er endvidere foreningens advokat, der typisk fungerer som dirigent på foreningens ordinære og ekstraordinære generalforsamlinger samt deltager i det budgetmøde, der ligger forude for den ordinære generalforsamling.

 

ADMINISTRATOR for A/B Axel Heides Gård er: 

Boelskifte Advokater Advokataktieselskab /
Boelskifteadministration
ved  advokat Anders Boelskifte
Solbjergvej 3, 2.
2000 Frederiksberg
Telf. 38 16 06 16
Mail: advokat@boelskifteadvokater.dk
Web: www.boelskifteadvokater.dk

 

 

 Anders Boelskifte


Andelshaveres og køberes henvendelser om 

    dokumenter eller betaling i forbindelse med handler, 
    betaling af boligafgifter, aconto betaling for varme og vand samt p-plads
    spørgsmål til varme- og vandregnskaber  m.v.

skal rettes til:

Ejendomsadministrationen
Tina Willumsen
Telf. 38 16 06 16   (Telefontid - hverdage kl. 13,00-15,00)
Mail: tw@boelskifteadm.dk 
Web: www.boelskifteadministration.dk

  

Tina Willumsen

Ventelister

Ønsker om at komme på foreningens ventelister sendes også til Tina Willumsen (se ovenfor).

Det bedes oplyst, hvor mange værelser man ønsker, samt om man har specielle ønsker som f.eks. at bo i en bestemt af gaderne eller f.eks. ikke ønsker at bo i stueetagen o.l.

Oplys venligst navn, adresse, postnr. og -distrikt  samt telefonnummer og mailadresse i en mail til:   tw@boelskifteadm.dk 

Det koster kr. 200,- om året at stå på foreningens eksterne venteliste. 
Beløbet dækker administration af listen og fremsendelse af tilbud, når der bliver lejligheder til salg.
Beløbet opkræves af administrator omkring 1. oktober hvert år.
Indbetales beløbet ikke, bliver man slettet fra ventelisten. 

Hvis du allerede bor i ejendommen, men ønsker en større eller mindre lejlighed, bør du lade dig skrive op på foreningens interne venteliste, således at du får lejligheder, der sættes til salg, tilbudt før personer ude fra.  Det koster kr. 100,- om året.

Andelshaveres salg af lejligheder, der ikke blev solgt via ventelisterne: 

Administrator har i samarbejde med en række andre større administratorer af andelsboligforeninger etableret samarbejde om gennem mæglerfirmaet

       Unik Boligsalg A/S 

at tilbyde salg af vore lejligheder til et fast salær på kr. 32.500,- incl. moms  -  efter princippet 'Solgt eller gratis'.

Beboere kan trykke på nedenstående link, hvor der vil være flere oplysninger om dette tilbud, samt link til mæglerfirmaets hjemmeside med kontaktoplysninger:

      http://www.axelheides.dk/page.52756.unik-boligsalg-a-s-ejendomsmaegler.aspx  

Du skal alene se dette som et tilbud, som du selv afgør, om du vil benytte.
Som sælger kan du naturligvis altid frit vælge den ejendomsmægler du ønsker.

Hvis du selv vil forsøge at sælge din lejlighed, kan du evt. benytte nogle af de hjemmesider, hvor 'selvsalg' er muligt - f.eks. Boliga
http://www.selvsalg.dk/opret-boligannonce-her?gclid=CKrfzrDE6sUCFQYOwwodnUwAuQ   og lignende internetsider.

Tina Willumsen
Ejendomsadministrator

Tlf: 38 16 06 16 tw@boelskifteadm.dk

Kontakt

Kontakt bestyrelsen

Benyt formularen hvis du har et spørgsmål eller vil sende en besked til bestyrelsen
 - ellers skriv en mail til:  axelheides@gmail.com  

Brug IKKE formularen til henvendelser, der haster, da der kan gå flere dage, før bestyrelsen ser mailen eller kan svare.
Mails sendt direkte til et bestyrelsesmedlem kan også forblive ubesvaret på grund af længere tids fravær - f.eks. forretningsrejse, ferie, sygdom m.v.

Opringninger til bestyrelsens medlemmer bør normalt kun ske i tidsrummet

         mandag til fredag mellem kl. 10,00 og kl. 17,00.

NB:  Hanne Götzsche vil dog helst kontaktes inden kl. 10,00 eller efter kl. 18,00

Henvendelser i weekenden bør kun ske ved nødstilfælde som f.eks. oversvømmelse fra køkkenvask o.l.

Felter med * skal udfyldes.

Philip Nielsen
Bestyrelsesmedlem

Lotte Marholt
1. suppleant

Mogens Bentin
Næstformand

Tlf: 53 56 36 02

jeannebentin@brygge.dk

2C, 5. tv.
Valgt for 2 år i 2013 og 2015
Genvalgt i 2017 for 2 år
Formand fra 1/3-2018
Næstformand fra 1/5 2018

Hanne Götzsche
Bestyrelsesmedlem

Tlf: 20 98 94 10

hanne.goetzsche@gmail.com

2A, 4. th.
Valgt suppleant i 2015
Valgt i 2016 for 2 år

Jørgen Meinecke
Bestyrelsesmedlem

Tlf: 88 38 74 89 / 20 55 85 19

jorgenmeinecke@hotmail.com

2B, 6. th.
I bestyrelsen 2010-2016
Valgt igen 2017 for 2 år

Judith Weberhofer
Formand

weberhofer.judith@bcg.com

Valgt i 2017 for 1 år